Известие

Collapse
No announcement yet.

Спор за смяна на ангренажен ремък на алфа 156+други марки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Спор за смяна на ангренажен ремък на алфа 156+други марки

    Аз твърдя,мисля че при смяна на главния ремък ако с бял маркер се поставят следи на колелетата на раз.валове и на блока или кутията на ремъка може смениш сам ремъка и да се стартира двигателя
    Амбицията е последното убежище на неудачника

  • #2
    Ако не се разхлабва шайбата на вариатора може да се смени ремъка стига да си сигурен, че преди това е бил зацепен правилно. Но по принцип с индикатора и петите става по-точно и това се усеща в мощността на мотора.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      До колкото знам при неправилно зацепен ремък излиза някаква грешка при диагностика. Кой номер е тя?

      Alfa 156 2.0ts НЯМА Я ВЕЧЕ, Alfa 145 1.6 Boxer И НЕЯ, Alfa 145 1.6ts И НЕЯ

      Comment


      • #4
        Няма да ти запише грешка при леко сбъркано зацепване.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Беше ми дуфнал семеринга на маслената помпа(3 пъти), и свалих целия ремък само белези му направих че бях на полеви условия на майната си, махане на агренажната зъбчатка, и всичко обратно с изключително внимание.......после като се прибрах проверих всичко с пети и индикатор и беше ОК, но си е опасно......една такава тръпка те обзема като трябва да запалиш първия път след като събереш всичко......
          Теоретично става, но си е риск, особенно ако не знаеш как е била зацепена преди това......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            разбира се колата е с редовно зацепване просто мисля че е лесно да се смени ремък и обтяжна ролка сам без естествено да ровиш излишно
            Амбицията е последното убежище на неудачника

            Comment


            • #7
              Ми ако си е твоя колата не ти пречи нищо да рискуваш.....става.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                Аз твърдя,мисля че при смяна на главния ремък ако с бял маркер се поставят следи на колелетата на раз.валове и на блока или кутията на ремъка може смениш сам ремъка и да се стартира двигателя
                Могат да се ползват и други цветове маркери но с нужния инструмент е по лесно и по приятно
                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                Comment


                • #9
                  На моята така сменихме ремъка с един приятел преди повече от 30000 км и за сега няма проблем. Дали е правилно зацепен не знам
                  sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                  156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                  Comment


                  • #10
                    При теб има белези на JTD-то. Всички ги сменят така Темата е за ТС.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Няма да ти запише грешка при леко сбъркано зацепване.
                      Това за предварението ли е или друго имаш предвид. Щото ако е така да съгласен съм. Но разлика има в мощността определено и то не е малка според мен. След петите вече е друга бира. Аз си правих експеримент без петите странното е че не вървеше, но и не гореше .. след презацепването всичко си дойде на мястото и разхода също
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #12
                        Да, грешка няма да има но не значи, че всичко е на ред. Най-точно става с индикатора и петите както казах и това си се усеща в работата на мотора.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Може би е добра идея след като се затегне всичко, да се направи един работен цикъл на ръка, за да се види да няма проблем, и после да се пали....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Е то това е задължително дори и с пети. Винаги се прави едно завъртане на ръка.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Че даже и 4-5 оборота на к.вал за да си се намести ремъка,и въпреки всичко след смяната докато паля съм на нокти
                              EXАlfa Romeo 156 1.8ТС 98г.+ кожа МОМО и капли тип ГTA
                              Suzuki GSXF600 99г.
                              Bravo 1.9 8V Multijet

                              Comment

                              Working...
                              X